A Night At Shah Alam

Semalam aku buat keje giler pergi Shah Alam semata2 nak melawat member matrik yg belajar kat UITM sana. Pergi pon lewat dalam kol 6.30ptg mcm tu. Ni sume gara2 rusydan yang lewat. It was a funny journey actually. Hampir2 xdapat nak pegi shah alam sebab rusydan ade masalah nak datang area aku. Luckily he manage to handle his problem and we went to Shah Alam right after he arrived at Wangsa Maju. We did plan this visit earlier so klu xjadi tu mmg rugi sangat2 lah. Haha.

Nama member yg kitorg nak lawat tu haniff but we called him MatNor. Satu geng masa kat matrik and both of them were kelantenese. Happy dapat jumpa die sbb kitorang agak rapat masa kat matrik. Slalu blaja sama2. Almost 4 years kitorang x jumpa macam2 citer kuar. And of course die terkejut tgk betapa besarnya badan aku. Haha!

Yela masa kat matrik aku kurus kot mcm tiang elektrik. Xsesuai langsung. Masuk uum terus nekad naikkan berat badan. Skrg nekad nak maintained. Huhu. Aku dengan rusydan satu U. tapi die amek education punya kos. Nak jadi guru katenyer. So as we arrived at Shah Alam (almost 45min from KL) Matnor bwk kitorg makan ABC dengar burger bakar. Serius sedap. Xmenyesal datang sana. Tapi masa balik tu rusydan kata die sakit perot makan burger. Haha! Pape ntah. Mungkin die x biase kot. Dah asik makan nasi kerabu je kat uum tu cmne x terkejot perut tu. Xpon die makan byk sgt. OHMAI.. Conclusion is last night was the best. Bukan senang nak jumpa dorng even dok dekat2. masing2 busy. Matnor still in exam mode. Rusydan waiting for his convocation day pastu bru boleh posting. And both of them katenyer nak keje kat KL. Oh sonoknya!! Hopefully boleh jumpa selalu. Btw Matnor pon amek kos accounting jugak kat UITM. Aku expect die akan jadi auditor la psni. Die kat matrik pon antara yang terhebat kot. Huhu. Die kata nak masuk TM. Aku cakap tggu aku jadi somebody kat TM dulu baru aku bawak die masuk. Haha! Klu TM tu company bapak aku punye xpela. Hehe.

Leave a Reply

