zaman tadika islam~

Zaman kecik2..hehe..xdela igt sgt k…

Ape ek??

Haa…nak taw x..mase tadika sye masuk tadika islam taw..

So mmg dri awal lagi da terdedah dgn islamiknye..

Tapi mase tadika ak ni nakal ckit..huhu..biase la..

Klu dalam kelas kn ak slalu dpt no yg berpuluh2 kat blkg

Mean ak nix de la cemerlang sgt..hehe..malu je..

Sebab kn ak dlm kelas suke dok blkg maen2…maen je keje..

Pastu balik..haha..yg ak igt ak merupakn org pertama

yg beratur depn pintu nk balik umah..

Huhu..cm2 la ak..yang ak tahu ak pndai kira no sampai no 10 je klu dlm English..

Sedey kn..tu pon ibu suruh kire..hehe!

Tapi seingat ak zaman kecik k dipenuhi dgn angan2 ak dan imagenasi ak..

Ak sgt minat power rangers..

YeaH!

n then byk lagi la kartun yg ak minat

sampai ibu n ayah x tahan sbb ak asyik tgk kartun je..

haha..antaranya doreamon, pokemon,digimon n segala mon2 yg ade

hehe..yela dlu mane ade drama nur kasih nk tgk..eh!! ;P

haha! tu je yg ak igt..hehe

Kecian ibu layan kerenah anak bongsu die ni yg mcm2…

p/s~ mase ak kecik2 dlu aku suke tgk mr.Bean..haha!

HAHAHAHAHA!!!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s